Dali - Reisverslag uit Dali, China van Julin Groot - WaarBenJij.nu Dali - Reisverslag uit Dali, China van Julin Groot - WaarBenJij.nu

Dali

Door: Bert en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Julin

24 Juli 2014 | China, Dali

Vandaag na een busreis intrek genomen in Dali bij Jims Tibetan.
Dali is groot, erg toeristisch en druk avondvertier in de oude stad.
Heerlijk gegeten in "The Loneley Planet".
Met de taxi naar het Erhaimeer en met een bootje naar het schiereiland gevaren.
Op de foto van de Buddha staat op de achtergrond een hakenkruis.
Schijnt vanuit de oudheid "kracht" te betekenen en dat heeft Hitler ooit overgenomen. Gezien hoe de vissers met hun Aalscholvers vis vangen, daarna voetreflex massage en Chinese Dr. Fish.

• 27 Juli 2014 - 21:47

Patricia Pronk:

He lieve vrienden,
    Zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin. Mooie foto s ,ook die met Anja er op.
    Vind het erg fijn om jullie zo te volgen. Ik hou van jullie, groetjes xx

• 31 Juli 2014 - 19:13

Connie:

Lieve familie,
    Wat een prachtige reisverslagen hebben jullie tot op heden gemaakt aangevuld met foto's die het verhaal mooi aanvullen en een duidelijke impressie geven van jullie reis. Wat zullen jullie veel indrukken hebben opgedaan. Ik weet niet hoeveel kilometers jullie al hebben afgelegd maar jullie zullen zeer zeker al veel hebben meegemaakt en gezien. Ik wens jullie nog heel veel reisplezier en hoop dat Julin een geweldige indruk krijgt van haar geboorteland. Ik ben in ieder geval onder de indruk. Veel liefs Connie.