rootsreis China zomer 2014 - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Julin Groot - WaarBenJij.nu rootsreis China zomer 2014 - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Julin Groot - WaarBenJij.nu

rootsreis China zomer 2014

Door: Anja en fam. Groot

Blijf op de hoogte en volg Julin

12 Juni 2014 | Nederland, Vijfhuizen

De voorbereidingen zijn begonnen; Jan is geslaagd dus naar de volgende stap. Dus... dit is eigenlijk een testberichtje. Ik ben benieuwd wie dit berichtje krijgen of wie in elk geval een mailtje krijgen dat ik een berichtje heb gemaakt!
Vandaag een dikke envelop ontvangen van Lotus Tours. Nog te controleren dat wel want vandaag was een dag met veel post.... en lang wachten op de mentor van Jan die pas vanaf 1500 uur ging bellen want hij wist niet dat het vanaf 1400 uur mocht!!!

• 14 Juni 2014 - 20:55

Bert:

Hebben het ontvangen en gelezen. Gaat leuk worden . Je kunt mij toevoegen.

• 15 Juni 2014 - 10:10

Connie:

Hai Anja, wat een leuk idee om een reisverslag te maken! Ik heb de mail en het berichtje goed ontvangen en kijk uit naar alle mooie verhalen. Succes met de voorbereidingen.

• 15 Juni 2014 - 10:39

Eva:

Heb ook het mailtje ontvangen. Super leuk dat ik straks kan volgen wat voor leuke en spannende dingen jullie mee maken!! Leuk idee!!!

• 15 Juni 2014 - 20:57

Ellen:

Ik heb het ontvangen en vind het erg leuk om jullie van een afstand te kunnen volgen