rootsreis China zomer 2014 - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Julin Groot - WaarBenJij.nu rootsreis China zomer 2014 - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Julin Groot - WaarBenJij.nu

rootsreis China zomer 2014

Door: Anja en fam. Groot

Blijf op de hoogte en volg Julin

12 Juni 2014 | Nederland, Vijfhuizen

De voorbereidingen zijn begonnen; Jan is geslaagd dus naar de volgende stap. Dus... dit is eigenlijk een testberichtje. Ik ben benieuwd wie dit berichtje krijgen of wie in elk geval een mailtje krijgen dat ik een berichtje heb gemaakt!
Vandaag een dikke envelop ontvangen van Lotus Tours. Nog te controleren dat wel want vandaag was een dag met veel post.... en lang wachten op de mentor van Jan die pas vanaf 1500 uur ging bellen want hij wist niet dat het vanaf 1400 uur mocht!!!

  • 14 Juni 2014 - 20:55

    Bert:

    Hebben het ontvangen en gelezen. Gaat leuk worden . Je kunt mij toevoegen.

  • 15 Juni 2014 - 10:10

    Connie:

    Hai Anja, wat een leuk idee om een reisverslag te maken! Ik heb de mail en het berichtje goed ontvangen en kijk uit naar alle mooie verhalen. Succes met de voorbereidingen.

  • 15 Juni 2014 - 10:39

    Eva:

    Heb ook het mailtje ontvangen. Super leuk dat ik straks kan volgen wat voor leuke en spannende dingen jullie mee maken!! Leuk idee!!!

  • 15 Juni 2014 - 20:57

    Ellen:

    Ik heb het ontvangen en vind het erg leuk om jullie van een afstand te kunnen volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vijfhuizen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2014

Yangshuo

24 Juli 2014

Dali

22 Juli 2014

Baisha

20 Juli 2014

Lijiang

18 Juli 2014

Zhongdian ( Diqing)
Julin

Ik ben Julin en reis deze zomer met mijn ouders en broer naar Zuid West China

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 2564

Voorgaande reizen:

12 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: