test voor upload foto's - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Julin Groot - WaarBenJij.nu test voor upload foto's - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Julin Groot - WaarBenJij.nu

test voor upload foto's

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Julin

08 Juli 2014 | Nederland, Vijfhuizen

Zeer waarachijnlijk is dit de laatste keer dat ik schrijf voor vertrek. Nu alleen om te testen of ook het uplaoden van foto's lukt. Dit is dus een foto van wat spullen die al uitgezocht zijn en mee mogen als het allemaal past.. Dag lieve vrienddden en familie :-)

• 09 Juli 2014 - 12:55

Carola Van Der Woude:

Het komt steeds dichterbij. maar alles komt goed en het wordt een fantastische reis.

xx Carola

• 09 Juli 2014 - 12:58

Carola Van Der Woude:

heb mij ook aangemeld voor de reisverslagen, kan ik jullie ook volgen! xx

Lieve Anja, Simon, Jan en Julin,
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie. Succes met de voorbereidingen en ik kijk met veel plezier uit naar alle reisverslagen en prachtige foto's. Geniet maar lekker.

• 17 Juli 2014 - 04:34

Julin Groot:

Lieve contacten in mijn mailinglijst; het lukt me niet om verslgen te plaatsen en ik ben er nog niet achter wat het probleem is!! Als ik er achter kom zal ik uiteraard alsnog proberen om berichten te plaatsen en anders is het jammer maar helaas :-(