Bijna....... - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Julin Groot - WaarBenJij.nu Bijna....... - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Julin Groot - WaarBenJij.nu

Bijna.......

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Julin

05 Juli 2014 | Nederland, Vijfhuizen

Nog één week!
Aan de ene kant ben ik nog heel relaxed maar aan de andere kant knaagt er iets onrustigs van binnen.
Ik ben ook eigenlijk nog niet echt bezig met wat ik mee moet nemen maar alleen met het bijhouden van de was en strijk en het huishouden.
Aankomende weer komt er als het goed is in elk geval wat meer ruimte om naar de vakantie toe te leven......diploma uitreikingen; eindmusicals en al die dingen zijn achter de rug dus nu kunnen we er echt naar toe leven.

  • 05 Juli 2014 - 14:06

    Connie:

    Lieve Anja en familie,
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Maar natuurlijk ook spannend. Wat staat jullie te wachten......, hoop indrukken, hoop nieuwe informatie, prachtige cultuur, emotie, geluk, noem maar op. Wens jullie heel veel sterkte bij de voorbereidingen en ik weet zeker dat jullie een waanzinnige mooie reis gaan maken.
    Veel liefs, Connie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vijfhuizen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2014

Yangshuo

24 Juli 2014

Dali

22 Juli 2014

Baisha

20 Juli 2014

Lijiang

18 Juli 2014

Zhongdian ( Diqing)
Julin

Ik ben Julin en reis deze zomer met mijn ouders en broer naar Zuid West China

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 2555

Voorgaande reizen:

12 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: